اگر ذلیل شدیم چرا نتوانستند تیم 10 نفره ما را ببرند؟/نظری‌جویباری: جدی نگیرید، مدیرعامل تراكتورسازی
نوشته شده توسط : alireza

علی نظری جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی و فراز كمالوند صحبت‌های زیر را مطرح كرد:

* به نظر می‌رسد با اتفاقاتی كه در مسابقه دیروز رخ داد كارشناسی‌های داوری باعث ناراحتی مسئولان استقلال شده است.
- بعد از دربی جریانات خاصی به راه افتاده و بعضی‌ها بی‌دلیل خود را وارد این مسئله می‌كنند. آنهایی كه این گونه مغرضانه درباره استقلال حرف می‌زنند باید بدانند كه كمك‌ داور تنها 30 ثانیه برای پرچم‌ زدن فرصت دارد.

* مصاحبه مدیرعامل تراكتورسازی با فارس را خواند‌ه‌اید؟ آقای جعفری گفته‌ با این داوری‌ها استقلال قهرمان می‌شود.
- مگر استقلال تیم محلی است كه آقایان این گونه درباره‌اش صحبت می‌كنند؟ من احترام خاصی برای مردم آذربایجان به خصوص تبریز قائل هستم ولی آنها بدانند استقلال 30 میلیون هوادار دارد و نیازی به این گونه صحبت كردن در مورد استقلال نیست. برای آقای جعفری متاسف هستم كه سابقه فوتبالی‌اش حتی به 6 ماه هم نمی‌رسد و در مورد منحل شدن استقلال صحبت می‌كند. فكر می‌كنم این مسائل از قبل برنامه‌ریزی شده است. با تمام احترامی كه برای آقای جعفری قائل هستم باید بگویم ایشان توهم دارند چون نتوانستند از پس تیم 10 نفره با 80 هزار تماشاگر برآیند.

* سرمربی تراكتور اعلام كرده كه اگر میداودی را داشت استقلال 7 گله می‌شد.
- بهتر است آقای كمالوند درباره بازیكنان خودش اظهارنظر كند ضمن آنكه فكر نمی‌كنم آندرانیك تیموریان، رسول خطیبی، جاسم كرار و دیگر بازیكنان تراكتور بازیكنان كوچكی باشند. میلاد میداودی را همه می‌خواهند و بهتر است سرمربی محترم تراكتورسازی توپ را در زمین دیگران نیندازد.

* كمالوند گفته بود استقلال را ذلیل كردیم...
- فرهنگ مردم تبریز و آذربایجان زبانزد خاص و عام است. من نمی‌دانم چرا مدیرعامل و سرمربی تراكتورسازی این گونه صحبت می‌كنند. استقلال تیمی است كه زیبا بازی می‌كند و بیش از 30 میلیون هوادار دارد. اگر واقعا آنها معتقد هستند استقلال ذلیل شد چرا با 80 هزار نفر از پس تیم 10 نفره ما برنیامدند؟ متاسفم كه با مطرح كردن بعضی صحبت‌ها گمراهی به وجود می‌آورد. این روزها برخی از كارشناسان كه سال گذشته با استقلال قرارداد داشتند به خاطر اینكه امسال در كنار این تیم نیستند به نوعی كارشناسی می‌كنند كه مشكوك است و جای سؤال دارد. این گونه آدم‌ها تعهدی به فوتبال ندارند و فقط به فكر خودشان و آن درصدهایی كه سال گذشته می‌گرفتند، هستند. ما فقط می‌خواهیم مغرضانه قضاوت نكنند. با این وضعیت همه فوتبال را فراموش كردند و تمام فكر و ذكرشان شده است كمك داوران.

* بگذریم. چطور شد كه دوس سانتوس با استقلال فسخ كرد؟
- به گفته خودش از تركیه و برزیل پیشنهاد داشت. ما هم با آقای مظلومی صحبت كرده بودیم و با خوبی و خوشی قرارداد این بازیكن را به پایان رساندیم. مبلغ قرارداد این بازیكن تا امروز پرداخت شد و یك ریال هم به این بازیكن بیشتر پول ندادیم.

* آقای فتح‌الله زاده كی به ایران برمی‌گردد؟
- ایشان امروز بعدازظهر به ایران باز می‌گردد و امور باشگاه را پیگیری خواهد كرد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: